1. Πρόλογος - "Είμαι Ρατσιστής" σημαίνει ...

Αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό το θέμα γιατί η άποψή μου περί αυτού δεν ταιριάζει σε πολλά σημεία με εκείνη που τώρα τελευταία έχει γίνει της μόδας. Παρακαλώ τους αναγνώστες πρώτα να διαβάσουν και να προσπαθήσουν να κατανοήσουν αυτά που γράφω, και μετά να προβούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων και δημοσίευση σχολίων.
Ελπίζω οι "προβατόσχημοι λύκοι" να μου συγχωρήσουν το "θράσος" να μην αποδέχομαι τις έτοιμες απόψεις που προωθούν, αλλά να επιμένω να έχω δική μου άποψη και να τολμώ να την μοιράζομαι με τους συνανθρώπους μου.

Στον παρόντα ιστότοπο θα προσπαθήσω να αναπτύξω τις απόψεις μου σύμφωνα με τις οποίες βιώνουμε μια περίοδο παραλογισμού και ξέφρενης κατηφόρας με ανεπανόρθωτες συνέπειες για το μέλλον των φυλών και των πολιτισμών που εκείνες ανέπτυξαν, μόνον και μόνον επειδή έτσι βολεύει τα κοντόφθαλμα συμφέροντα του Παγκοσμίου Εμπορείου.

Πρέπει σύντομα η γενιά μας να κατανοήσει μερικά βασικά πράγματα, και να καταλάβει ότι η ανθρώπινη πρόοδος και ευημερία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί παρά μόνον μέσα από την προσφορά στον άνθρωπο.

"Είμαι ρατσιστής" σημαίνει ότι αναγνωρίζω και υποστηρίζω το δικαίωμα κάθε φυλής (ράτσας) να συνεχίσει να υπάρχει. Δηλαδή να έχει ότι χρειάζεται για την προάσπιση της βιολογικής της υπόστασης και της πνευματικής της προόδου,  και κυρίως να έχει ένα δικό της χώρο επάνω σε τούτη τη γή που να μπορεί να ακμάζει και να εξελίσσεται συνεχίζοντας  τον πολιτισμό της.

"Είμαι ρατσιστής" σημαίνει ότι αρνούμαι να εξυπηρετήσω τα σχέδια της άρχουσας κάστας των παγκοσμιοποιητών που προσπαθούν να εξαφανίσουν τις φυλές με την ανάμειξή τους, και να ισοπεδώσουν το φυλετικό ανάγλυφο που ή ίδια η φύση πολύ σοφά δημιούργησε, επειδή έτσι βολεύει τις μπίζνες τους.

"Είμαι ρατσιστής" δεν σημαίνει ότι πιστεύω πως η φυλή μου (ράτσα) είναι ανώτερη από τις άλλες και ότι αυτό μου δίνει το δικαίωμα να τις εκμεταλλεύομαι – όπως δολίως άφησαν να εννοηθεί μέχρι σήμερα εκείνοι που παραποίησαν την έννοια της λέξης.

Αυτό θα γίνει σαφές και κατανοητό στα κεφάλαια που θα ακολουθήσουν. 

Προβατόσχημος Λύκος!  Τώρα πια τον καταλαβαίνουμε και από μακριά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευπρόσδεκτα τα καλοπροαίρετα, ευπρεπή και τεκμηριωμένα σχόλια. Υβριστικά σχόλια δεν θα αναρτώνται , εκφράστε αυτό που θέλετε με ευπρεπή τρόπο. Διευκρινίζεται ότι δεν δεσμεύομαι να απαντώ σε όλα τα σχόλια και η παράλειψη απάντησης δεν σημαίνει παραδοχή οποιουδήποτε σχολίου ή άποψης.